środa, 23 marca 2011

Trzy osoby w szafce i zdjęcia z touch


23/2/2011

Jack i Thomas - host bratanek i host siostrzeniec :))
Leanne Hobday wpadła na genialny pomysł, żeby spróbować zmieścić trzy osoby w jednej z szafek w Room 5. Ponoć któremuś rocznikowi wcześniej już się to udało. Ja oczywiście, jako najmniejsza, miałam być jedną z tych trzech osób.  Inni to Jordan i Leanne, próbowaliśmy też z Donną zamiast Leanne...

Wypróbowaliśmy chyba z 10 pozycji. Śmiechu było co nie miara. To było ekstra.:D Po jakichś 20 minutach udało nam się zmieścić – Jordan wszedł pierwszy i się skulił z boku, ja usiadłam na jego kolanach, zostawiając trochę miejsca dla Donny. Crazyyy.:DD Dobrze, że miałam aparat... Hahahaha.


ja, Leanne i Jordan w szafce
moje ulubione zdjęcie!
Po lekcjach wzięłam udział w moim pierwszym wykładzie przez internet. Większość naszej klasy z PD/H/PE zebrała się w Room 1 przed tablicą interaktywną. Wykład był o chorobach psychicznych i jak rząd australijski radzi sobie z tym dużym problemem. Inne szkoły też brały w tym udział i wszyscy byliśmy na czacie, gdzie mogliśmy zadawać pytania. Musieliśmy też odpowiadać na pytania naszej wykładowczyni, (cały czas mogliśmy ją oglądać na ekranie) przez zaznaczanie A/B/C/D na okienku, które wyskakiwało pośrodku tablicy. Super sprawa!

z prawej strony ekranu nasza wykładowczyni
Po lekcjach poszłam na chwilę na basen i pogadałam sobie z Nickiem. Nie pamiętam, ale chyba też wskoczyłam do wody żeby przepłynąć parę basenów. Udało mi się zrobić zdjęcie z Nickiem (musiałam je sporo rozjaśnić):
fotka z Nickiem
A aparat wzięłam po to, żeby porobić pokazać Wam parę zdjęć z touch football. Kobiety i mężczyźni grają osobno, ale w tym samym czasie – na dwóch boiskach. Gra ogólnie polega na tym, żeby położyć piłkę za linią drużyny przeciwnej. Piłkę można stracić gdy przeciwnicy dotkną 5 osób biegnących z piłką. Dobra, skomplikowane, wiem, ale trudno mi to wytłumaczyć... Podczas mojego pierwszego meczu też nie rozumiałam zasad. Dla mnie to bardziej zabawa.:)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz