czwartek, 31 marca 2011

Karaoke podstawówki

10/3/2011
To kolejna inicjatywa SRC, czyli samorządu naszej szkoły. SRC zorganizowało karaoke dla klas 3-6 podstawówki. Mrs Myer (moja nauczycielka biologii) potrzebowała więcej osób do pomocy więc się zgłosiłam. To zawsze ciekawsze niż siedzenie w domu, nie? Poza tym lubię osoby, które są w SRC – na karaoke przyszli bliźniacy Gilbey, Zoi, Lizzie, Megan, Liam i Brianna. Haha, wiem, że ich nie znacie, ale i tak wymieniłam ich imiona. Chociaż właściwie możecie poznać paru z nich – spójrzcie na zdjęcie:

Lizzie, Zoi, Mike i Brianna
Ja dostałam funkcję spisywania punktów. Całe karaoke odbywało się w tym programie komputerowym „Sing along“, czy jak to sie nazywa. Zabawa była świetna. Siedziałam przy moim stoliku i śpiewałam sobie wszystkie piosenki, i tak nie było słychać, hahaha. Jednak gdy dziesiąta osoba wybrała „Mamma Mia“ już zaczynało mi się robić niedobrze... Ile razy można słuchać tej piosenki?!

zwyciezcy karaoke

A, żeby wyjaśnić kolejne zdjęcie: w szafce w auli chłopcy znaleźli kilka strojów i skończyło się to tak... Ja też potem siedziałam z jakimś wielkim słomianym kapeluszem na głowie!

jeden z blizniakow (Mike) w swoim sexy przebraniu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz