piątek, 17 września 2010

Strzyżenie owiec


            Napisałam już wszystkie egzaminy, które miałam napisać, a normalne lekcje jeszcze się nie zaczęły. Jedyna rzecz, dla której musiałam przyjść do szkoły, to zdjęcia. Ustawiliśmy się całą szkołą, od najniższego do najwyższego... Było śmiesznie jak z Marchy‘m szukaliśmy dla mnie miejsca. Poszłam dalej od większości osób z mojego roku. Nie należę do najwyższych... Ale ostatecznie stałam między Zoe i Kate, więc było fajnie.

Po przerwie na lunch jak najszybciej wróciłyśmy z Jodie do domu. Mark potrzebował naszej pomocy przy strzyżeniu owiec. Dwóch speców strzygło owce, Mark i Geoff przebierali wełnę, wyrzucając brudne części, a nasza praca polegała na zabieraniu wełny spod ostrzyżonej owcy.



            Wszyscy pachniemy teraz owcami.

1 komentarz:

  1. Rozwiązałaś przy okazji strzyżenia jakąś kryminalną zagadkę?;) http://stumblingoverchaos.com/wp-content/uploads/2007/03/ACloseShave.jpg

    OdpowiedzUsuń