niedziela, 5 września 2010

′Favourite footy/soccer club colour′ Day


W piątek był out of the uniform day. Dobry dzień na wygłupy. Mieliśmy się ubrać w kolory ulubionego klubu rugby lub piłki nożnej. O naszych strojach myślałyśmy z Jodie już parę dni wcześniej. Na mój składały się: skarpety Di (mamy Jodie), leginsy Zoe, szorty i sweterek Jodie oraz moja bluzka. Ach, no zapomniałam o najważniejszym – ja ubrałam się w kolory naszej narodowej reprezentacji, a Jodie w barwy Australii!

Jodie-ryba :D
Gniecha-klaun :D
z Donną
Kate

oczywiście jesteśmy tego samego wzrostu... (wszystko dla moich paznokci!)





W tym tygodniu były próbne egzaminy dla Year 12, więc mieliśmy parę zastępstw. Między innymi w piątek dołączyliśmy do Leanne i Donny na ich lekcję Visual Arts. Po jakimś czasie przyszła do nas Kathreen oraz Jay i Nick z wielkim drewnianym pudłem. Pakowali pracę Kathreen. Wysyłają rzeźbę do Sydney, żeby została oceniona – to egzamin na koniec szkoły z Visual Arts. Przyznajcie, że Kathreen ma niesamowity talent!
wielka ręka Leanne
Jared
touch!

Kathreen



2 komentarze:

  1. Właśnie oglądamy mecz piłki nożnej Polska Australia wynik 1 - 2 Polacy niestety przegrywają. Mamy nadzieję że druga połowa coś zmieni. Pozdrowienia od Wujostwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. no niestety... oczywiście cała moja szkoła obejrzała sportowe wiadomości i śmiała się ze mnie. a ja razem z nimi.:D

    OdpowiedzUsuń