piątek, 15 kwietnia 2011

Capricorn Ramble

mapa zrobiona przez Brianę z USA

Capricorn Ramble - tak nazywa się nasze safari. Powyżej wstawiłam mapę, która mniej więcej pokazuje trasę. Wycieczka jest organizowana przez Rotary i nasz dystrykt (9670) jedzie razem z D9690 i D9750 – w sumie 40 (czy tam 41) exchange studentów, 1/3 chłopaków i 2/3 dziewczyn. Będziemy kempingować dookoła Australii... Przez 3 tygodnie. Nieźle, nie? Oto plan naszej wycieczki:


Już jestem prawie spakowana. Nie mogliśmy wziąć zbyt dużo rzeczy, bo dostaliśmy od Rotary torbę i musieliśmy wszystko w nią zmieścić. A mieliśmy wziąć też własny śpiwór, poduszkę, talerz, kubek, sztućce itd...

We wtorek złapały mnie nerwy, ale w środę pojechałam na zakupy i teraz już tylko nie mogę się doczekać wyjazdu! Wiem, że to będzie wspaniała przygoda! Każdy exchange student mówi, że Safari to najlepsza część całej wymiany. Teraz przyszedł czas na mnie!

Australio, nadchodzę!

3 komentarze:

  1. Wooah:D No to życzę ci udanej zabawy!!!!!!!!!!
    i czekam na owocne notki z podróży
    A i... wiesz kiedy wracasz do Polski?
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, naprawdę niesamowite jak zobaczyłam mapę. Tyle Australii tyle przygód i poznawania tego wierzę z oddali, niezwykłego kontynentu. Miłej zabawy. Jesteś taka ciepła jak się na Ciebie patrzy na zdjęciach i otwarta, choć Cię nie znam, ale życzę z całego serca jak najlepszego życia. Pozdrawia tegoroczna maturzysta w trakcie po obowiązkowych maturach jeszcze przed najważniejszymi- geografią i fizyką. Mama nadzieję, że mi też się uda kiedyś tam wyjechać :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Gniecha! czekam na maila obowiązkowo!!!! :D W sumie też mam o czy pisać, ale chyba Cię nie przebiję :P

    OdpowiedzUsuń