czwartek, 14 kwietnia 2011

Tydzień egzaminów


4-8/4/2011

To był nie tylko ostatni tydzień pierwszego semestru, ale też tydzień egzaminów Year 12. Takie „w połowie drogi“. Tym razem pisałam wszystkie egzaminy, wszystkie 6 (chwała Bogu tutaj nie mam 15 przedmiotów jak w Polsce). Wyrzuciłam mój plan, ale to wyglądało tak:

Poniedziałek – angielski („As You Like It“, W.Shakespeare) i biologia
Wtorek – angielski (wiersze Denise Levertov)
Środa – sztuka
Czwartek – historia starożytna (Pompeje i Herkulanum; Sparta)
Piątek – PD/H/PE

Najcięższy był egzamin z PD/H/PE. Jednak tak naprawdę bardzo zależało mi tylko na biologii. To jedyny przedmiot, o którym wiem, że mogłabym być najlepsza w klasie. Jeśli tylko uda mi się pokonać Jareda!!! Wyniki dostaniemy po wakacjach. A, bo teraz mamy 2,5 tygodnia wakacji – jesienna przerwa plus Wielkanoc. Mnie to nie dotyczy, bo w pierwszym tygodniu wyjeżdżam już na moje Safari. Ale o tym później...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz