niedziela, 30 stycznia 2011

26 stycznia - Australia Day!


Najważniejszy dzień dla Australijczyków! Dzień pełen grillów i wypadów na plażę. No, na plażę to może nie w Merriwie... Ale za to mieliśmy ogłoszenie wyników na Mieszkańca Roku, Młodego Mieszkańca Roku itp... Hahaha. Nie mogło mnie tam zabraknąć! W sensie na widowni.


Po całym wydarzeniu wróciłam do domu, bo impreza na basenie nie zaczynała się przed 15:00. Na basenie spotkałam się z Zoi i w sumie spędziłam z nią resztę popołudnia!

hahaha
ja i Zoi
Basen tego dnia był dobrym pomysłem. Basen, albo klimatyzacja. Temperatura rozwijała się od samego ranka, gdy wstałam, już było ponad 30OC... Półtorej godziny później, parę minut po 11, było już 40OC! Gdy wróciłam z uroczystości, po lunchu, było 43OC! Zresztą spójrzcie sami:





Wznieśmy krzyk:
Aussie Aussie Aussie!
Oi Oi Oi!!!

1 komentarz: