wtorek, 2 listopada 2010

Merriwa River


Postanowiłam pojechać do miasta razem z Jodie i Di w sobotni poranek. Dzień wcześniej powiedziałam Leanne Hook, że wpadnę do nich około 9 i wyciągnę Steph na spacer (córkę Leanne i Neville‘a; pamiętacie? razem z Billem i Barry’m odbierała mnie z lotniska w Sydney). Gdy tam doszłam, okazało się, że Steph wróciła późno do domu zeszłej nocy i śpi. Więc posiedziałam trochę w ich kuchni, gdy Neville jadł śniadanie, poprzeglądałam parę magazynów: Outback i Dolly (Hooks są właścicielami kiosku)... I poszłam na spacer nad rzekę. Pogoda była naprawdę ładna.

Merriwa River
spójrzcie na te białe motyle! było ich mnóstwo!

wielkie głazy
mogę się założyć, że pełno tam węży

Di w swoim sklepie


jobs
zbieram jajka od naszych kur

Że to była ostatnia sobota z Inderami, namówiłam Jodie na gorącą czekoladę i oglądanie filmu. Co prawda zrezygnowała z gorącego napoju, twierdząc, że jest na to zbyt ciepło, ale film został. Obejrzałyśmy „New Moon“. Moje zdanie co do filmów z serii „Zmierzch“ się nie zmieniło, nie za bardzo mi się podobał, raczej siedziałam na kanapie i się śmiałam, ale kiedy mam oglądać takie filmy, jak nie teraz, gdy w końcu mam siostrę na jakiś czas?:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz