niedziela, 12 czerwca 2011

Lake Macquarie Art Gallery


3/6/2011

W piątek po moim powrocie z Newcastle moja klasa sztuki organizowała wycieczkę do galerii sztuki w... Newcastle. Na początku nie chciałam jechać, zbyt dużo się działo. Właściwie to zdecydowałam się na to w czwartek późnym wieczorem, wszystko przez Leanne, która mnie błagała żebym pojechała. To było miłe, Leanne chciała ze mną spędzić więcej czasu zanim wrócę do Polski :)

Droga w jedną stronę zajęła nam prawie 3 godziny, a na miejscu spędziliśmy tylko dwie. Ale było warto! W galerii sztuki była wystawa najwyżej ocenionych prac uczniów Year 12 z zeszłego roku, z naszego regionu. Niesamowite dzieła sztuki! Nie mogłam się nadziwić w jaki sposób osoby w moim wieku mogą wymyślić (i stworzyć!) coś takiego! To była zdecydowanie inspirująca lekcja. Wybaczcie, nie mogłam robić zdjęć w galerii ze względu na prawa autorskie.

moja artystyczne zdjęcie, z samochodu :D
Widzicie białą, gęstą chmurę?!

cała klasa Yr 12 Visual Art
góra: Donna, Leanne, Louise
dół: Caitlyn i ja

1 komentarz: