sobota, 31 lipca 2010

Niespodzianka!

W piątek miałam się spotkać z Basią w parku skaryszewskim. Po drodze zgarnęłyśmy też Maryjkę i Mieniaka. I tak sobie szłyśmy przez park... Ja się zamyśliłam, a Maryja nagle skręciła w prawo i na nią weszłam. Widziałam tam jakichś ludzi pod drzewem, grupka sobie zrobiła piknik... Po paru krokach coś do  mnie dotarło. To byli moi znajomi! Byłam w szoku. Zrobili mi imprezę-niespodziankę! aaa, tak mnie zatkało, że nie wiedziałam co robić. Było około 20 osób. Wszyscy przyszli specjalnie dla mnie. Nie no, po prostu są kochani! Brak słów. <3
Dostałam wspaniały album ze zdjęciami z całego roku i piękną dedykacją! <3 Również zdjęcie od Alicji i Karoliny (tutaj oglądają album) i bransoletkę od Maryjki i Basi


Sajmon <3
Maryja <3

Basior <3
Madzia i Ada

Kopciu, zmalałeś! :D


To było piękne pożegnanie! Do zobaczenia za rok.:))

1 komentarz: